czwartek, 15 marca 2012

Zdaniem kibiców: Chcecie więcej!


Kolejna ankieta już za nami. Ta różniła się od poprzedniczek czasem trwania. Przedłużyłem go o kilka dni, bo również i pytanie było nieco oderwane od tematyki, ale dla mnie - bardzo ważne. Teraz już wiem.

Zależało mi na dużej ilości głosów. Odpowiedziało 18 osób, nie jest źle, ale pamiętam, że jedna sonda liczyła więcej. Wyniki są bardzo podobne i wielce rozproszone. Najwięcej czytelników chce, by skoncentrować się na obecnych, jak i nowych cyklach publicystycznych. Pisanie tekstów do cykli jest trochę czasochłonne, a teraz, kiedy przeżywam problemy z internetem niemalże niemożliwe, bo przy powstawaniu lubię czerpać z kilku źródeł na raz. Ale kiedy już wszystko wróci do normy wróci systematyczność, obiecuję. 

Po cztery głosy otrzymały odpowiedzi na temat tekstów o innych klubach ligi, a także komentarzy bieżących problemów. Na myśli miałem tutaj problemy Arsenalu, fakt, pytanie mało doprecyzowane. Wpisów na temat pozostałych drużyn czy piłkarzy jest ostatnio najwięcej. Spowodowane jest to lekkim brakiem czasu, pisząc tekst do iGola, uda mi się przemycić na bloga i opublikować tutaj. Przez jakiś czas borykałem się z tematyką bloga - czy stricte o Arsenalu czy może jednak pisać o całej lidze angielskiej. Padło na opcję pierwszą, ale od czasu do czasu coś z innego podwórka także się pojawi.

Dwie osoby chcą więcej komentarzy pomeczowych. Ostatnio rozleniwiłem się i ograniczam je tylko do wklejenia zdjęcia czy filmiku, a słów jest jak na lekarstwo. Na pewno nie będę zamieszczał tekstów po każdym spotkaniu, ale jakieś podsumowujące dwa, trzy mecze - to tak.

Również 2 głosy przypadły na football fiction. Myślałem, że ta kategoria zyska więcej odpowiedzi, bo teksty Fantastycznego Czwartku miały najwięcej komentarzy. Skoro tylko 11% głosów, raz na tydzień w cyklu w pełni wystarczy.

Zapraszam do nowej ankiety i dziękuję za odpowiedzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz